zondag 7 december 2014

Beetje Sinterklaas


M had twee zakken met Fenna van zolder gehaald, ik mocht kiezen. Omdat iedereen zo hoteldebotel is over die Fenna kijk ik altijd of ik het zie, vooral uit nieuwsgierigheid. Ik heb het nog nooit in een winkel zien liggen, altijd zijn anderen me voor geweest met achterlating van lege schappen. In de ene zak zaten bollen met smaragdgroen, die naar me knipoogden. In de andere zak bollen met turquoise, oranje, roze, donkergroen met een donkere ondertoon.

Kies
Ja en dan ? Je moet kiezen, niets meenemen of de ene of de andere zak. De smaragdgroene bollen waren maar met zijn vijven, dan zit je de hele tijd in spanning of je wel genoeg garen hebt terwijl je aan het breien of haken bent. M gooit nog wat olie op het vuur, ik zou voor die gaan, die zijn met meer. Nou, dus die zijn het geworden.
 

Geen opmerkingen: