woensdag 22 maart 2017

Logisch

Wat sommige mensen heel logisch vinden en wat ik logisch vind zijn heel verschillende dingen. Als ik ontbijt zie ik al een vrachtwagen staan, daar denk ik dan helemaal niets bij, ik ontbijt, ik ben aan het opstarten, mijn geheugenbanken worden langzaam aangesloten. Daarna ga ik gewoon mijn ding doen, breng mijn ontbijtspul naar de keuken en ga de kippen voeren. Mooi weer, even met de camera naar buiten.

Twee
Hmm, net konijnen nu staan er opeens twee vrachtwagens. De buurman van de pony's fietst langs, even een praatje maken - verwonderd kijken we naar het schouwspel. Vlak voor onze neuzen worden van vrachtwagen #1 damwandprofielen overgeladen op vrachtwagen #2. Ja daar neem je de halve weg voor in beslag op 15 meter van een kruising, terwijl je en passant ook nog even de halte van de buurtbus blokkeert. Want goh ja er is in de weide omtrek geen betere plek te vinden. Want dat agrarisch gebied dat zo nodig industriegebied moest worden en maar half volgebouwd is, ja dat ligt wel drie kilometer verderop. En welke kant rijdt vrachtwagen #2 later op ? Nou inderdaad. De buurman en ik schudden onze hoofdjes, hij gaat de pony's voeren en ik doe een rondje tuin.
 

Geen opmerkingen: