vrijdag 11 december 2015

Jasba N077 22 18

Ik liep de kringloopwinkel in en zag hem staan of haar en ik was acuut verliefd, hem dus. Opvallend rood, een beetje frivool vormgegeven en niet te klein en echt waar, ik heb het geprobeerd. Ik heb geprobeerd hem te weerstaan, ik ben eerst nog de hele kringloopwinkel door geweest en toen pas teruggelopen. Ik was trouwens best sterk, want het was die keer het enige dat ik kocht.


Duits
Duits keramiek dus, deze keer een bloempot van Jasba, ik heb wel meer bloempotten van Jasba. Die bloempotten zijn ook redelijk eenvoudig te duiden, Jasba wil zijn naam er nog wel eens onder zetten. Maar al staat het er niet onder, als er voor het nummer een "N" staat weet je het wel.

Duiveltje
Ik had de bloempot best willen houden, ik vind hem mooi, maar er zat een duiveltje in mij. Ik ging gewapend met bloempot naar het tuincentrum en daar heb ik een bijpassend frivole plant uitgekozen, een Bromelia. En ik heb pot & plant aan mijn broer cadeau gedaan, met de mededeling dat hij weet wanneer ik jarig ben, stel hij vindt de bloempot, haar dus, niet mooi.
 

1 opmerking:

Anoniem zei

MAG IK OOK ALLEEN DE PLANT NIET MOOI VINDEN :-)

Oeps sorry caps stond niet met opzet aan.

Je broertje