vrijdag 29 januari 2016

Herman #2

Tsja, wat zal ik zeggen, het is niet goed afgelopen met Herman. Mijn tweede Herman bleef op dag drie steken, wel bubbels maar geen verdubbeling. Herhaal net zo lang dag drie totdat het goedje zich binnen 12 uur verdubbelt.



Dag drie
Omdat ik niet op dag drie wilde blijven zitten zocht ik overal in huis naar een warm plekje, de cv-kast leek een goede optie, maar uiteindelijk verhuisde Herman naar de bovenkant van de koelkast. Wat het meest frustrerend was, is het feit dat het deel van het desem dat ik in het schillenbakje kiepte het beter leek te doen dan de smetteloos schone Herman - grrr. Dus ik probeerde Herman zonder deksel en Herman had de dag erop een heel strak velletje, ik probeerde dag drie op verschillende manieren, ik poogde zelfs nog een dag twee en daarna . . . daarna heb ik Herman de zege na gegeven en hem op de composthoop gegooid. De eerstvolgende keer dat ik meel bij de molen haal, zal ik ook nieuw roggemeel halen, ooit zal het me lukken.
 

Geen opmerkingen: