maandag 10 april 2017

Schoenen

Het is schoolvakantie en na een bezoek aan oma blijft mijn nichtje hier vakantie vieren. Ze loopt 's ochtends als een hondje achter hubby G aan - kippen voeren. Door het lange natte gras naar de krielen, dan weer terug naar het andere hok, de voerbak uit de ren halen, helpen het hok schoonmaken.

Stad
Ik kijk het aan, ik denk er het mijne van en ga dan eens vragen of ze geen andere schoenen bij zich heeft. Ze kijkt naar beneden, trekt een gezicht. Naast stad-schoenen heeft ze alleen slippers en regenlaarzen bij zich. Ik vraag hubby G mijn nieuwe klompen op te zoeken, ze past nog niet op mijn fiets maar qua schoenmaat schelen we niet veel meer. Zet je schoenen daar maar in de zon en zo draagt zij een week lang alvast mijn nieuwe klompen in.
 

Geen opmerkingen: