woensdag 16 januari 2019

Veertien emmers #4

Na het leeghalen en bekijken van alle schuuremmers ben ik naar de hobbykamer afgereisd. Aldaar trof ik een 20-25 liter Ariel emmer aan, deze zit vol met konen en die heb ik daar gelaten, wel heb ik er twee restjes gemĂȘleerde sokkenwol uitgepeuterd. Verder 1 witte emmer en 1 emmer met Zaanse mayonaise - wat denk je zouden mijn ouders regelmatige bezoekers van het frietkot zijn geweest ? Of slechts de afnemers der lege emmers . . .

Totaal
Ondertussen ben ik het overzicht wel zo'n beetje kwijt even rekenen, twintig "normale" emmers, 1 kleine en 2 hele grote emmers, de Ariel emmer niet meegerekend. Het zal dus niemand verbazen dat ik de nieuwe bakken al bijna allemaal vol heb . . . Nou valt er vast wat te verbeteren door nog beter te sorteren en door die twee kapotte te ruilen voor hele exemplaren. Of door simpelweg wat wol af te danken. Maar eerst heb ik nog 1 blauwe kluwen en 4 onuitgezochte emmers - dat komt nog voor het sorteren.

Geen opmerkingen: