maandag 16 maart 2015

Corner to corner #3

Mijn corner to corner deken moest vooral groot worden, mijn woede en frustratie moest erin weg geknutseld worden. Op 70 blokjes vond ik hem breed genoeg en toen hij de driezitsbank van links naar rechts bedekken kon vond ik het tijd er een eind aan te breien. Nou ja, er moest nog wel een randje om heen om de scherpe kantjes weg te werken.

Friemel
Ik ben eigenlijk niet zo'n liefhebber van tierlantijnen, maar toch heb ik pas geleden een randjes haak boek aangeschaft, voor je-weet-maar-nooit. Het boek is van Caitlin Sainio en er staan 75 verschillende randen in, eenvoudige, ingewikkelde, mierzoete, voor ieder wat wils. Om de corner to corner deken heb ik gewoon een stoere, simpele rand gehaakt, ik zag mezelf er nou geen dolfijnen langs haken.

ISBN 9789089984128
Het boek is nog steeds verkrijgbaar, dat heb ik net bij de uitgever, Librero, gecontroleerd en kost € 7,95. Als je geen verzendkosten wilt betalen moet je op zoek naar een winkel waar ze dit boek gewoon op voorraad hebben.

Geen opmerkingen: