maandag 6 juli 2015

Logeren

We kunnen het logeren uitstellen, door laten gaan of afblazen. Maar wie weet wat wijsheid is ? Ik overleg met hubby G en we besluiten dat we het net zo goed door kunnen laten gaan. Ik overleg met mijn broer en we spreken af dat als het niet meer gaat, hij de logee weer op komt halen.

Smurf
De kleine smurf wordt met tassen vol bagage afgeleverd en haar fiets stond al hier. En toch kun je dan nog dingen vergeten. Het weerbericht voor de eerstkomende dagen is niet zo heel florissant, typisch Nederlands - hollen of stilstaan. Dus Ik vraag haar of ze een regenjas bij zich heeft, ze kijkt me verbaasd aan. Het antwoord is nee, het is toch zomer . . . ik heb trouwens helemaal niets met lange mouwen bij me. Tsja.

Levensbelang
Later blijkt dat je ook nog andere dingen kunt vergeten, zoals bijvoorbeeld de lader voor je mobiele telefoon. Terwijl die, als beginnende puber, wel jouw lifeline met jouw eveneens vakantie vierende vriendinnen is. Tsja. Ik ben laconiek en denk daar leer je misschien van, hubby G is wat toeschietelijker en leent haar een lader - dat had ik nou niet gedaan, tsja. 
 

Geen opmerkingen: