zondag 5 februari 2017

Polswarmers

De laatste tijd ben ik eigenlijk altijd maar druk, ik weet zelf niet waar ik precies druk mee ben. Wat ik wel weet is dat op de bank zitten en een moppie breien of haken een zeldzaamheid is. Maar na wat vallen en opstaan heb ik toch een klein project af.

Kantoorkou
Hubby G heeft het nooit koud op kantoor, maar de luchtverversing tocht hem altijd over de handen en die worden dan steenkoud. Zelfs de handen uit de mouwen steken en ze laten wapperen helpt niet. Ik heb dit patroon gebruikt, met wat aanpassingen. De duim heb ik 27 steken gemaakt, bij het daadwerkelijk breien van de duim heb ik 5 toeren steeds 2 steken geminderd. De wol die ik gebruikt heb is een restant sokkenwol, hubby G heeft dus nu sokken met bijpassende polswarmers . . .

Geen opmerkingen: