vrijdag 28 maart 2014

Holterberg

De vraag wat zullen we gaan doen op onze vrije dag werd beantwoord door onze trippenenveloppe leeg te schudden en de inhoud te bekijken. Beetje oubollig misschien, maar als we iets zien waar we een keer heen willen belandt dat in deze enveloppe. Het is nog vroeg in het jaar, dus sommige dingen vielen af, ook was mijn bijdrage "Venlo" verdwenen ?!? Er bleven maar 3 dingen over, de folder "Natuurdiorama Holterberg" heeft gewonnen. Het diorama is ook wel bekend onder de naam "Piet Bos", we hebben ons er prima vermaakt alhoewel het er best frisjes was. Na het bekijken van het diorama hebben we ons aan een kop soep gewarmd en zijn we verder op ontdekkingstocht gegaan. Eerst dwars door het park van Holten naar Nijverdal en toen met de grote stappers aan een goed stuk gewandeld. Ik kan me niet herinneren dat ik er ooit eerder ben geweest, ik vond het misschien wel mooier dan de Veluwe. Als de hei bloeit moet het adembenemend zijn. Misschien moet de folder maar terug in de enveloppe met de opmerking, nog een keer als de hei bloeit !


Geen opmerkingen: