dinsdag 18 maart 2014

Was ik er maar nooit aan begonnen

Tsjee hij doet het, ik sta echt verbaasd.
Na de eerste stappen, een user, een naam, een blog was ik er helemaal klaar voor - hallo wereld. Nou zo simpel was het allemaal niet, mwah misschien als ik nergens bij nagedacht had en gewoon begonnen was. Google schijnt altijd alles van je te weten, maar waarom staat de tijdzone dan niet goed ? En waar wijzig ik dat ? Standaard lay-out, nee ik wil er graag die foto achter, waarom is hij niet pagina vullend - daar ben ik dus wel even zoet mee geweest. En dan is het moment daar je plopt iets je blog op en dan . . . ja dan kun je die foto dus niet meer zien. Die foto waar je je toch al van afvroeg of hij niet te depri was of juist precies het leven weergaf en dus goed was. Gaan we daar weer aan sleutelen ? Tuurlijk, maar nu effe niet.
Was ik er maar nooit aan begonnen.


Geen opmerkingen: