maandag 25 mei 2015

Dauwtrappen

Wat gaan we morgen doen ? Hoe moet ik dat weten, ik had niets gepland. Het is al een aantal weken geleden dat we een blokjes om zijn geweest, dus ik stel voor om op tweede Pinksterdag te gaan dauwtrappen - beter laat dan nooit.

Fris
's Nachts heeft het geregend, dus 's ochtends is het buiten heerlijk fris. Ik heb er zin in en voer de kippen, zodat we kunnen gaan. Als ik daar klaar mee ben krijg ik als commentaar, dat de kippen al gevoerd waren - hmm, daar zeiden de kipjes niks van, slimmerds.
Er valt veel te zien, want het waterschap heeft niet stilgezeten. We bekijken de grazers, die het waterschap in dienst genomen heeft - van dat langharige tuig met hoorns. Hubby G kijkt er naar en bromt, hij had liever MRIJ's gezien.


Lang
We verzamelen niet zo veel afval, dat komt omdat het gras in de bermen inmiddels al meer dan de benodigde twee kontjes hoog is.

Geen opmerkingen: