dinsdag 26 mei 2015

Kringloop #9

Het was maar saai bij de kringloop, veel kijken, weinig scoren. Een witte cakeschaal, die ik eerder bewonderd had was er nog en hupte in mijn mandje, maar verder kon ik niets vinden. De boeken zijn niet op schrijver gesorteerd en zo kan ik dus bijna nooit iets vinden. Ik zocht bij de dvd's of ik nog een Harry Potter film kon vinden, maar nada.

Bananen
Ik wierp een blik naar beneden en zag aan mijn voeten twee bananendozen met LP's. Als ik door de knieĆ«n ga ontdek ik dat vooral BZN ooit aangeschaft en afgedankt is. Ik werk de dozen door in de hoop iets heftigere muziek te vinden, uiteindelijk scoor ik 1 LP en twee dubbellaars.

Zwart goud
Een lp van Steve Miller voor hubby G, voor mijn moeder een verzamelaar met 50's en 60's nummers en een vette Decca met de operette "die Lustige Witwe". Als ik de volgende keer bij haar langs ga zal ik eens even een plaatje opleggen. Gewoon wat herinneringen bij haar losmaken of erger - er achter komen dat dat er ook niet meer in zit.

Geen opmerkingen: