zaterdag 21 februari 2015

Kringloop #5

Ik moest er even uit, even een stukje fietsen even de kop in de wind. En waar land ik als ik geen boodschappen hoef te doen, maar wel naar het dorp fiets ? Of bij de bieb of bij de kringloopwinkel.

Stoffer
Het werd de kringloopwinkel, ik blijf stug volhouden dat ik behoefte heb aan een stoffer en blik. Maar ik heb pech en zo blijft dit een goed excuus voor een expeditie naar de kringloop. Het leek wel alsof er niets was met mijn naam erop. Ik dreutel langs het speelgoed, ik rommel door de handwerkhoek, ik wiebel voor de boekenkast. Dan maar richting huishoud, ik negeer een te hoog geprijsde weckpot en val voor zes kleine vormpjes om aan mijn uitdijende verzameling vormpjes toe te voegen. Uitgelaten en uitgewaaid kom ik met mijn mini buit thuis.
 

Geen opmerkingen: