maandag 22 februari 2016

Ode aan de onbekende breister #2

De haakwerk wip bewees dat de onbekende breister ook kon haken. Vier emmers met garen ben ik doorgeworsteld en ik heb het een en ander klaarstaan om te doneren, een deel ging in de voddenzak en tsja ik ben ook nog voor het een en ander gevallen.
 
 
Rood
De handvol grannies en het rode haakwerk gingen in de voddenzak. Het rode haakwerk was van heel raar garen gemaakt, als je er iets aan trok brak het al - dat is niets voor mij. Wat mij daar altijd zo aan verbaast is dat het uiteindelijke werkstuk wel sterk is. Het beige aran werkstuk heb ik uitgehaald, daar zijn meer bollen garen van meer dan genoeg om een trui of vest mee te maken. Hubby G hielp met het uithalen en merkte op - dit is nou echt langdradig werk.
 

Geen opmerkingen: