donderdag 28 april 2016

Ik zou wel willen

Ik zou wel willen bloggen, maar mijn voeten doen zo zeer - dit als variant op het liedje dat je na het lopen van de vierdaagse van Nijmegen zingt. Ik zou wel willen bloggen, heb ook mooie foto's. Ik zou wel willen bloggen, want mijn hoofd zit aardig vol. Ik zou wel willen bloggen, maar het kan dus gewoon niet. Nou ja - nu even, om te zeggen dat ik wel wil, maar niet kan.

Vallen
Alles lijkt te vallen, alle sterren vallen en mijn moeder, nu, al twee keer kort achter elkaar. Ik heb een vinger aan de pols, maar dat is van een afstand net zo lang als de breedte van Nederland. Ik schud mijn hoofd en mompel, dat kan zo toch niet langer en wie weet kan dat ook niet. We zullen zien, als mijn voeten niet zo zeer meer doen - kan ik alsnog de mooie foto's opduiken en mijn hoofd leegschrijven. Wel dit, maar verder nu even niet.
 

Geen opmerkingen: