zondag 27 januari 2019

Hilarisch

Surfend op internet kwam ik commentaar tegen over de bloemkooltaart van Bart, dat moest ergens tussen de vlogs van nieuwslezer Matijn Nijhuis staan. Nou keek ik eerder wel, maar ik vond en vind dat vaak hele ongemakkelijke filmpjes. Hij vraagt collega's dingen en alleen een antwoord is niet genoeg, het waarom moet er ook nog bij.
 
Fan
Ik ben dus geen fan of ik was geen fan, wat ik momenteel ben weet ik niet. Een zwevende fan - bestaat dat ook ? Als ik Bram zag, dan zag ik eigenlijk altijd een brompot die geen zin had om voor de camera op te zitten - dat heeft hij misschien wel goed ook. Maar die kookvlog met de bloemkooltaart, die moest ik zien en laten we wel wezen - hij mag niet bij mij in de keuken koken. Niet dat ik verwacht dat hij dat wil, maar het mag ook niet. Wel heb ik meteen een bloemkool in huis gehaald, bedankt Bram.
 
 

 
Vervolg
Ik vond het leuk genoeg om de link naar hubby G door te sturen en zo keek ik samen met hubby G nogmaals de bloemkooltaart aflevering. Als je 1 filmpje gezien hebt, dan wil je wel eens kijken of de andere kookvlogs ook leuk zijn. Zo keken wij de Festivus-meatloaf aflevering en ik vraag me af vindt Bram alles maar goed ? Kijkt hij de vlogs niet terug ? De Festivus aflevering had een hoog Theo en Thea gehalte met een "van Kooten en de Bie" sausje eroverheen. De aflevering omschrijven met 1 woord ? Hi-la-risch. Heb je een slecht humeur, zit je in een dip ? Kijk een kookvlog van Matijn Nijhuis met Bram in de hoofdrol.
 


Geen opmerkingen: