vrijdag 3 april 2015

Kringloop #6

Ik heb nieuwe lenzen en besluit ze eens goed uit te proberen, ik fiets naar de kringloopwinkel in het dorp. Het is allemaal nog enorm wennen, alles ziet er briljant uit.

Assortiment
Ik doe mijn standaard rondje door de winkel, ze hebben vooral dingen waarvan ik eerst moet vragen of ze gewenst zijn. Mijn broer; een glazen DE theepot, Hubby G; een boek van Clive Cussler. Ze hebben ook een rare vaas waar ik niet voor durf te vallen, nou dat gaat lekker zo. Als allerlaatste sta ik voor de kast met dvd's, kijk de eerste Harry Potter film, dat durf ik wel.

Avondvoorstelling
Hubby G stelt voor de dvd maar meteen te bekijken en we gaan er voor zitten, twee uur later zitten we er nog. De makers hebben hun best gedaan op de verfilming, maar dat resulteert wel in een totale speelduur van 147 minuten. Zou mijn nichtje daar al genoeg zitvlees voor hebben ? De tijd zal het leren . . .  

Geen opmerkingen: