zaterdag 13 september 2014

Beavis & Butthead

Ik zal wel echt een kind van mijn tijd zijn, ik vind Beavis & Butt-head leuk of tof of weet ik veel hoe we dat toen noemden. Als ik ze samen met Cher op de radio hoor, gaat de radio wat harder.

Voetbal
Als er iets is wat mij ab-so-luut niet interesseert is het voetbal, ik vind het spel niet leuk, ik snap niet waarom trainers wegmoeten als de diva's van het veld er niks van bakken, ik snap die salarissen niet en zo kan ik nog wel even doorgaan.

MU
Maar nu zag ik dus in het sportkatern een foto van van Gaal voorop staan, ik moest knipperen met mijn ogen. Die kuif, die neus, die nek, die lach en zo'n colbert dat opstandig rond het lijf zit - ik kon er niets aan doen, ik moest meteen aan Beavis & Butt-head denken. Op goegel kwam ik erachter dat ik echt niet de enige ben. Zou dit een Lucky shot van de fotograaf van VI-Images zijn geweest of zou hij hier zijn best voor gedaan hebben ? Ik zou wel eens willen weten, kan van Gaal hier eigenlijk om lachen ?
 

Geen opmerkingen: