zondag 20 december 2015

Blokje om #13

Een ander blokje om en dat was aan de tasinhoud te merken. Ik heb ze voor de gein deze keer eens geteld, de blikjes, zesentwintig stuks.

Visnet
Het water was nog niet gezakt, dus de bierfles drijft nog steeds, wel viste ik uit een omgeploegde akker 1 blikje én 1 fles.

Hond
Al wandelend en rotzooi opruimend waren we net zo snel als een hardloper, die we passeerden tijdens het rekken en strekken. Toen hij ons weer achterop kwam werd hij tijdelijk tot wandelen gedwongen door een met de tanden klapperende loslopende herder. Zelf vind ik dat honden op het eigen erf horen te blijven, ze horen niet in de broek van de postbode of een langs rennende hardloper te gaan hangen, hoe aantrekkelijk die ook zijn. Ik heb niet zo zeer een hekel aan die honden, ik heb een hekel aan hun baasjes.

Geen opmerkingen: