maandag 7 december 2015

Daar gaat ze

En daar ging Bridget dus met haar zelfgemaakte sap. Eerst twintig dozen met flessen sap uit de kelder dragen en 's avonds heb ik hubby G lief aangekeken met de vraag of hij ze op een economische manier in de auto wilde stouwen. En dat wilde hij wel. Daarna moesten er nog twee tassen met kleren, 1 tas met wol, 1 rugzak, 1 tas met mondvoorraad, het cadeau en een tas met een grote hoeveelheid kaas mee.

Douane
Van te voren had ik er slecht over geslapen, Bridget gaat met 120 flessen sap de grens over. Zeg mevrouwtje wat heeft u allemaal bij u ? Nou flessen met sap en daar had ik dan droombeelden bij, dat de douaniers alle flessen open plopten om dat eens even haarfijn te controleren. En hoeveel kilo kaas mag je eigenlijk mee de grens over nemen ?

Weekend
Dus toen bij de grens borden opdoken, die waarschuwden voor wegwerkzaamheden begon ik het toch een beetje benauwd te krijgen. Zul je net zien, dat heb ik weer. Maar uiteindelijk was het alleen maar een fuik en hadden de wegwerkende Belgen gewoon een vrij weekend. Ik ben in alle consternatie helemaal vergeten om naar de camera's te zwaaien :-(.
 

Geen opmerkingen: