zaterdag 26 maart 2016

Garage

Een dag op stap met de mannen, maar in plaats van door een oorlogsmuseum sjokken kiezen wij voor de vrije markt in Cuijk. Dat is een heel ander slag museum, alles staat door elkaar, je kunt en mag het meeste nog aanraken en tegen betaling kun je altijd iets mee naar huis nemen. Alhoewel ik er rekening mee gehouden had, dat de mogelijkheid bestond dat ik ergens voor zou vallen, viel het mee. De schade bleef beperkt tot de entree, een hapje eten en geld voor het toiletbezoek.

Mooi
Ik heb mooie kramen gezien, kramen vol met klokken, gewone marktkramen, meubelkramen, kramen ingericht als een huiskamer eind 19e eeuw en zelfs een wolwinkel kraam. Ik heb mijn ogen uitgekeken en genoten, het allermooist ? Het allermooist was de kraam, die eruit zag als de garage van mijn vader. Is het geen plaatje ?
 

Geen opmerkingen: