maandag 21 maart 2016

Streng #einde

Nou het is 21 maart, het einde van de winter en de lente staat met al zijn grappen en grollen om de hoek. En wat is dus de conclusie, geen strenge winter, ook geen warme winter, maar een natte. Oftewel luister niet naar alle orakels, neem het winterweer maar zoals het komt. En als de winter dan voorbij is, dan weet je hoe het was, van te voren kun je alleen maar hopen dat de winter zal zijn zoals jij hem graag zou hebben.

Mijn
En was dit mijn winter ? Nee, ik hou niet van kou in combinatie met een weken aanhoudende nattigheid. Ik hoop nu al een aantal jaren op strak blauwe luchten, knappende vorst met een strakke oostenwind. Sinds ik het een paar jaar geleden nodig vond om eens een echte super winterjas aan te schaffen, is er geen gelegenheid meer geweest om die een langere periode te dragen. Maar een mens mag hopen, toch ?
 

Geen opmerkingen: