woensdag 3 mei 2017

Groen

Wij zijn behoorlijk groen of we doen in ieder geval ons best. En nou was mijn permanent marker leeg en ik zwiepte hem al richting vuilnisbak, maar iets hield me tegen. Waarom staat er op een permanent marker dat ze hervulbaar zijn . . . en waarmee vul je ze dan ?

Kantoorboekhandel
Op internet stikt het van de digitale kantoorboekhandelaren en daar zag ik dus ook T25 navul inkt, die inkt is dan wel weer veel duurder dan 1 nieuwe marker. Maar ja als je groen wilt zijn moet je af een toe een gok wagen. Dus ik heb groot ingeslagen.

Hoe 
Toen kwam dus de grote uitdaging, hoe vul je zo'n permanent marker. Nergens staat dat goed beschreven op zo'n moment ga ik naar hubby G met mijn stift en mijn flesje inkt. En dan blijkt het allemaal heel eenvoudig, je schroeft gewoon het bovenste plastic deel met de stift en dop eraf en dan druppel je de inkt in het onderste deel. Hoeveel druppels staat nog steeds nergens beschreven, maar ik ben met dertig begonnen en heb dat later opgeschroefd naar zestig. Nu vind ik dus af en toe een marker op mijn toetsenbord of ik misschien even zo goed wil zijn om de marker bij te tanken. 
 

Geen opmerkingen: