donderdag 7 mei 2015

Madonna - Music

Ik strijk altijd met een muziekje op, de 6cd box van de Dijk heb ik grijs gedraaid tot het echt tijd werd voor wat anders. Ik haalde de cd Music van Madonna van het plankje. Een goede cd alhoewel ik
braakneigingen krijg bij het laatste nummer American Pie. Het bleek onmogelijk de strijk af te hebben voor het laatste nummer.

Fit
Dus Madonna verhuisde mee naar boven ter ondersteuning van drie kwartier sportief gemartel - opwarmen, je aanstellen en uiteindelijk rekken & strekken. In mijn ogen lijkt het net alsof Madge de cd samengesteld heeft op het ritme van een mini fitness sessie, want het irriteert niet, het verveelt niet. Grootste favoriet op de cd is het nummer "Nobody's perfect" met zijn overslaande beat. En al voel ik me niet fitter of sterker, ik kan wel gerekt & gestrekt zijn voor het laatste nummer begint.

Geen opmerkingen: