maandag 13 juni 2016

Vakantiedroom

Als ik over vakantie droom, zie ik mezelf in een hangmat tussen twee palmbomen liggen. Met een stapel boeken onder handbereik. Niet dat dat ooit werkelijkheid zal worden, want voor palmbomen moet je vliegen, iets waar ik een grondige hekel aan heb.

Plannen
Dit jaar zijn er drie weken met vrije tijd en we hebben nog geen concrete plannen gemaakt. Ik stel voor, een plaats waar je je smartphone in het zwembad kunt laten vallen en waar ze geen wifi of internet hebben. Lijkt mij hemels, onbereikbaar voor al het gezeur - deze wereld kan best draaien zonder dat wij steeds bereikbaar zijn. Ik opper nog maar eens Barbados, hubby G trekt een lelijk gezicht en vraagt of ik weet wat de levertijd op een paspoort is.

1 opmerking:

Anoniem zei

Zwembad lukt. Geen wifi, afwachten.