vrijdag 10 februari 2017

Uit de oude doos

Soms lees ik een blog en dan staat er dat het patroon uit de oude doos komt, die oude doos is dan van 1993. Deze foto is uit een oudere doos en komt uit het "maandblad voor handwerken" van november 1950. Altijd maar weer dat opruimen, bij mijn ouders in de garage stuitten we op drie doosjes tijdschriften, ik gooide de tijdschriften met veel plezier de oud papier tas in.

Meuk
Mijn motto was, wat moet je met die oude meuk - totdat de kleuren plaatsmaakten voor zwart-wit toen ging bij mij de rem erop. Ik heb de oude meuk eerst bekeken en toen op MP verkocht, want als er 1 tijdschrift is waar ik geen warm gevoel bij krijg dan is dat de Ariadne. Dat dit "maandblad voor Handwerken" de voorloper daarvan is verandert daar niets aan.

Jumper
Mijn moeder noemde een truitje altijd een jumper, zoals het truitje op de foto ook een jumper genoemd wordt. Deze moest op de foto, stel ik krijg nog eens last van een breivirus, pofmouwen tot aan de ellebogen, beetje kort - maar wat een motief.

  

Geen opmerkingen: