zondag 12 april 2015

Klaar voor de zomer

Toen mijn vriendin M over nieuwe tuinstoelen begon, mailde ik terug dat ik eigenlijk zo'n ligstoel zoals zij hebben voor mijn verjaardag had moeten vragen. Die sta-in-de-weg reageerde zij, ja zo'n sta-in-de-weg - dat lijkt me heerlijk. Ik mocht hem hebben schreef ze, wel even zelf komen halen.

Mooi
Er komt mooi weer aan zei ik tegen hubby G, en de ligstoel staat nog in A, ik trok er een zielig gezicht bij. Vraag maar of ze zondag kunnen was zijn reactie, dan ga jij met de auto en ga ik dat stuk fietsen. Ze konden en vroegen of G zijn acculader mee wilde nemen, want de brommer kon nog niet uit de winterstalling, want de accu zei "nee". En T, de hubby van M, had zijn acculader te goed opgeborgen - onvindbaar. Een trip naar T&M gaat altijd gepaard met een tassen overdracht, eentje heen en eentje terug. Dvd's die bekeken zijn, boeken-strips-blaadjes die gelezen zijn of moeten worden, eieren van onze kippen, wolletjes en deze keer dus ook een acculader.

Kat
Ik klapte de ligstoel uit zodat hij wat kon opdrogen voordat hij op reis ging. Ik bekeek het gevaarte, er zat zelfs een "ober zet mijn cocktail hier maar neer" plankje aan. Ik kreeg acuut zin in lekker weer. Terwijl de ligstoel op stond te drogen werd hij door een van de katten des huizes ingenomen. Weet je zeker dat de ligstoel mee mag vroeg ik, ja hoor we hebben nog 4 andere tronen voor de beestenboel was de reactie. En wij ? Wij hebben nu een extra troon, een hele grote sta-in-de-weg troon.
 

Geen opmerkingen: