woensdag 28 oktober 2015

Mislukking

Ik probeer nu al een tijdje mijn kantoortje op te ruimen, maar het blijft een rommeltje. Ik probeer mijn bonnetjes en die van mijn moeder meteen op te ruimen, resultaat nog steeds een rommeltje. Het bureaublad wordt ingenomen door vazen en bloempotten, die ik gescoord heb bij de kringloop. Het krukje kreunt onder een deel van mijn moeders administratie en als ik een hoekje opruim schijnt de rommel zich alleen te verplaatsen. Heeft het eigenlijk wel zin ? Heb ik een genetisch rommel defect ?

Systeem
Ik heb een tassen systeem, 1 voor mijn moeder, 1 voor T&M, 1 voor als we buiten wandelen en die staan uhm hier ja. Verder heb ik een kudde plastic opbergbakken, die hier op chique verhuishulpjes rondrijden. Een paar dozen met oude rommel waar ik geen afstand van kan doen. Zo van ik moet eerst op die schijfjes kijken voordat ik ze weg wil doen, maar dan moet eerst die enorm rammelende oude computer aan en dan moet het spul aangesloten worden met kabeltjes. Als ik daar over na ga denken krijg ik kortsluiting in mijn hoofd. En natuurlijk staat hier ook de oud papier doos en de tuinkoffer, waar ik al zeker twee jaar niet in gekeken heb. Ik denk wel eens zou het heel erg zijn, als ik gewoon de grijze container even voorrij ?
 

Geen opmerkingen: