zaterdag 17 oktober 2015

Openbaar

Als vangnet ben ik met mijn schoonzus mee naar het ziekenhuis, als zij te heftig op haar
ban-de-pollen-uit spuit zou reageren kan ik altijd nog rijden. We komen aan in een overvolle wachtkamer, ik kijk mijn ogen uit, deze mensen wachten niet alleen op hun beurt maar ze wachten ook heel geduldig tot ze weer naar huis mogen. Na een spuit is er een verplichte wachttijd van een halfuur voor je naar huis mag. Het is dus dubbel zo druk dan je gewend bent van wachtkamers. Hier zitten niet alleen de komers, maar ook de ganers.

Beurt
Als mijn schoonzus aan de beurt is haal ik mijn breiwerk uit de tas en zo is de andere breister niet meer alleen. Na 1 toer kom ik er achter dat ik geen pen bij me heb om daar een aantekening van te maken, ik ben nog niet erg ervaren in het breien in het openbaar. Dat kun je van de andere breister niet zeggen, uit de tas komen zip-zakjes met andere naalden en een reeds voltooide sok. Na het wisselen van de naalden, worden de afgedankte exemplaren netjes in de zip-zak opgeborgen. Als hun wachttijd voorbij is gaat ook het werkstuk in een zip-zak. Zouden er ook zip-zakken zijn, die groot genoeg zijn voor een voorpand ?
 

Geen opmerkingen: