vrijdag 5 augustus 2016

Geheim

Onze "Opal" pruimenboom hebben we aangeschaft omdat het een goede bestuiver zou zijn, maar zoals de foto van gisteren al liet zien draagt hij ook heel goed. Laatst hadden we een cheesecake discussie, wat is het nou eigenlijk en hoe maak je het. En is een kwarktaart nou iets dat je altijd in de koelkast maakt ?

Duits
Hubby G begon te surfen, ik droeg hem het kookboek van Giphart aan - een boek waar ik heel tevreden over ben. Nee, hij wilde toch echt zelf iets ontdekken, ik heb hier een recept daar moet een half pakje pudding pulver in. Mijn reactie, als dat een Duits recept is, dan zal dat best goed zijn - leer mij die Duitsers en hun Kuchen kennen.

B&B
En zo maakte hubby G een kwarktaart met stekebèze (kruisbessen). Nadat ik de taart geproefd had heb ik hem gevraagd of hij plannen heeft een pleisterplaats te openen, want dat het er op leek dat hij vast aan het oefenen was op de zelfgemaakte taart die je daar krijgt.

Opal
Nu we zoveel pruimen hebben, heb ik gevraagd of hij het geheime recept nog eens ten uitvoer kon brengen - we hadden ten slotte nog een half pakje pudding pulver in de kast liggen . . .  
 

1 opmerking:

Anoniem zei

Liefde gaat door de maag (kwestie van goed kauwen, haha)