zondag 11 mei 2014

Je verlies nemen #1

Ik ben nu al een tijdje aan het worstelen met 2 gedoneerde bollen Bianca (turquoise gemêleerd) en een paar bonte bollen gemêleerde Royal.

Ik heb gepoogd daarmee een trui te breien en het is ook wel iets geworden. Momenteel heb ik 2 halve voorpanden en een rugpand. De schoudernaden en 1 zijnaad zijn al dicht, dus ik heb er mee voor de spiegel gestaan en ik vind het uhm uhm bedroevend, niet mooi, raar en errug niet mij. 

Nu kan ik wel mijn oogkleppen opdoen en stug verder gaan, maar wat dan ? Dan heb ik het straks klaar en dan ligt het in mijn kast te liggen. Daar hou ik ook niet van, nee ik ben bang dat er maar 1 mogelijkheid is. De hele zwik uithalen en het patroon ritueel verbranden.

En daarna . . . uithuilen en opnieuw beginnen.

Geen opmerkingen: