woensdag 2 april 2014

Kringloop 2014 #14

Ik struin onze kringloop regelmatig af op zoek naar tijdschriften over breien, breinaalden of een boek dat absoluut niet achtergelaten kan worden. Vandaag was ik op zoek was naar een verweesde breinaald maat 4,5 bij voorkeur van het merk Aero, dit omdat ik er thuis ook zo een heb. De oogst; een verweesde breinaald maat 4,5, sokkennaalden maat 4 en een hema breiboek. Het hema breiboek is een dikke uitgave modeseizoen 78/79, met sterren uit die tijd. Deze kan nog wel even in de kast, want het is een herfst/winter uitgave. Totale schade anderhalve euro. Op weg naar huis een geheel andere bijdrage aan de kringloop uit de berm geplukt. Ja, bij dat verkeerslicht waar ik altijd langs kom kun je best je lege flesje met een sierlijke boog uit de auto kiepen, daar maak ik dan straks een mini kas voor een van de tomatenplanten van.

Geen opmerkingen: