donderdag 3 april 2014

Nieuwe afwasborstel gezocht #1

Vanochtend op de radio weer een onderzoek, deze keer winkels waar mensen wel en niet blij van worden. Van mij mogen ze dat geld wel ergens anders aan besteden, ik heb namelijk sinds kort een probleem of beter gezegd wij. Wij hebben een nieuwe afwasborstel nodig, u weet wel ik heb een vaatwasser type "man" en in plaats van vaatwas tabletten gebruikt hij een afwasborstel. Ik kan alvast de kruidvat een tip geven, wij hadden afwasborstels van jullie, drie in een onooglijk zakje en die waren top. Als het kruidvat ze in het standaard assortiment opneemt ben ik van mijn probleem af.
Is hubby G. veeleisend, ik vind van niet. De afwasborstel moet fijn in de hand liggen, je moet er goed een pan mee kunnen afwassen en de kop van de borstel moet in glaasjes passen. Sommige afwasborstels vallen in de winkel al af omdat ze niet aan het glaasjes criterium voldoen. Als een afwasborstels scherpe randen in het handvat heeft laat ik ze ook liggen. Ondertussen heb ik al vier verschillende afwasborstels in huis gehaald en een nog groter aantal al in de winkel afgekeurd. Bij een bezoek aan Zutphen in februari heb ik er een gekocht bij de wibra, ik dacht voor 39 cent kun je je geen buil vallen. Binnen een maand tijd, 1 grote afwas per dag zag de afwasborstel er niet meer uit. Vind je het gek dat ze slecht scoren in het van welke winkel wordt u blij onderzoek.


Geen opmerkingen: