maandag 29 juni 2015

Aanrechtvulling

Ik bak elke week brood, af en toe pizza en hubby G is de krentenwegge en koekenbakker. Ik ben ooit begonnen met brood bakken in een broodbakmachine, best geinig - maar de vorm van het brood irriteerde me. Nadat ik een paar broodbakvormen aangeschaft had, was ik van het vormprobleem af en werd de broodbakmachine een veredelde kneedmachine.

Marktplaats
Omdat de bakvorm van de broodbakker al een tijdje lek was keek ik uit naar een vervanger, maar nergens een broodbakmachine in de aanbieding. Bij de kringloop stond er eentje, die al een zwaar leven gehad had - dat is niets. Op marktplaats stonden er verschillende, maar niet in de buurt. Zal ik dan eens iets anders kopen dacht ik, een kneder in plaats van een alles in 1 ? En daar op MP stond hij, een glimmend zwart geval - zelfs tweedehands zijn ze prijzig. Ik heb gewikt en gewogen en de mailtjes gingen langs elkaar heen en ik dacht nou ja - dan niet. Ennèh, nu staat hij daar - op ons aanrecht.
 

Geen opmerkingen: