donderdag 15 september 2016

Opruimen #1

Iedere dag ruimen we op in mijn moeders huis, vast niet op de meest efficiënte manier - maar toch. Op een dag besluit ik het meubel met chemicaliën uit te mesten. Alles zonder etiket gaat meteen
richting chemokar, alles wat er niet thuis hoort zet ik ergens anders neer. Ik poets alle plankjes, ik poets alle flessen, ik sorteer alles en zet soort bij soort. Nadat ik de vijfde fles ammonia gevonden heb vraag ik me af hoeveel flessen ammonia je in huis moet hebben.

Shopper
Nadat ik klaar ben heb ik anderhalve shopper vol voor de chemokar, verder kunnen er wel wat flessen beneden in de box staan. Het irriteert mij enorm als ik merk dat je bepaalde dingen nieuw gekocht hebt, terwijl het niet nodig was - gewoon omdat je het in het overvolle rek niet vinden kon. Lalala ik ben er wel, maar je ziet mij niet. Ik vind ook een oude lakstift voor een auto, wil iemand raden wat voor kleur auto mijn ouders vroeger hadden ?
 

Geen opmerkingen: