zaterdag 12 april 2014

IBAN gestunt van AAB

Ik lees de krant achter opa aan dus ik ben altijd een week achter, maakt het verschil ? Als het in de krant staat is het toch al oud nieuws. Afgelopen zaterdag weer een stuk over de IBAN en dat het nou toch echt tijd wordt dat iedereen overstapt. Er wordt met aantallen geschermd er zijn hooguit 40.000 bedrijven nog niet overgestapt op IBAN. En de banken gaan die bedrijven manen om hun zaakjes op orde te brengen. Het is goed dat ik geen koffie dronk toen ik dat las, want ik had me er deerlijk in kunnen verslikken. De banken gaan bedrijven manen, puh. Mag ik bij deze AAB Verzekeringen eens manen om hun zaakjes op IBAN gebied op orde te krijgen ? Je moet voor je oude dag zorgen, dus ik heb in een ver verleden een premie spaarplan geopend. Ieder jaar wordt half februari de premie geïncasseerd, dit jaar wil het maar niet lukken. Ik heb al 2 brieven gehad waarin ze melden dat ze gaan incasseren, 1 dreigbrief dat er voldoende saldo moet zijn want anders, een telefoontje dat het goed gaat komen en een nietszeggend mailtje met toch het vriendelijke verzoek om voor voldoende saldo op de rekening te zorgen. Ondertussen staat het geld al twee maanden te wachten tot AAB zijn zaakjes op orde heeft. Ik had het geld met twee vingers in de neus via de afsluitdijk al gestort kunnen hebben, maar AAB wil incasseren. Nou, zit dan niet zo te prutsen en doe dat dan !

Geen opmerkingen: