zondag 13 april 2014

Kringloop 2014 #15

Vrijdag
Ik voelde me niet zo en heb een asprientje ingenomen en heb een kwartiertje volledig aangekleed onder de dekens op bed gelegen. Ik had het nog steeds koud ? Dus wat had het voor zin, opgestaan heb ik me bedacht dat ik wel even de Zman en de kringloop onveilig kon maken. Alleen was ik van plan dit keer niet onvoorbereid op pad te gaan. Ik nam mijn breinaaldendiktemeter mee en nam foto's van mijn voorraad soft en de boekenkast. De Zman kon ik in en uit, want de wol voorraad was alleen maar verder uitgedund. Op naar de buren, geen breinaalden die bij mij in de koker wilden en geen handwerkbladen die ik onmogelijk kon laten liggen. Schade 3,5 euro voor 3 boekjes en 2 blote popjes voor M.


Kringlooptocht
Nou wilde het geval dat hubby G zaterdag zijn vader ging helpen in een dorp verderop en laat ik daar nou ook een kringloopwinkel weten. Dus voor het echt tijd was om hem uit de ballenbak te halen ging ik op weg. Rustig struinen. Als je iets zoekt hebben ze dat vaak niet, dus het is meer kijken dan kopen. De breinaalden pasten me niet, de boeken die ik zocht hadden ze niet, dat ik een nieuw bakje voor het groenteafval zoek was me ontschoten. De poppen durfde ik niet aan, die zijn ten slotte niet voor mij. Wel hadden ze twee tafels met boeken in de uitverkoop, uitverkoop in een kringloopwinkel dat is apart. Dus ik ben met vijf boeken naar huis gegaan, boeken die ik niet per se nodig had. Vijf boeken voor 1 euro, je voelt je haast een dief. Een dief voor het goede doel.

Geen opmerkingen: