maandag 21 juli 2014

Extase

Mijn nichtje heeft schoenen nodig, maar omdat in Nederland bijna alles op maandagochtend dicht is wijken we uit naar Duitsland. Naar de winkel waar ik bijna ieder jaar een nieuw paar "Papillio" slippers koop. Helaas hebben ze amper kinderschoenen.

Brede voeten
Dus ik pas slippers en bekijk welke het meest exotische printje heeft, mijn broer kijkt een beetje in het rond en mijn schoonzus past schoenen. Ze heeft al snel schoenen gevonden, die goed passen, ook een 2e paar van hetzelfde merk past goed. Zij heeft altijd moeite om goed passende schoenen te vinden omdat ze brede voeten heeft, dus wij vinden dat ze dan beter beide paren kan nemen. Als mijn broer in de 50% opruimkorting stelling een paar leuke, goed passende sandalen voor haar vindt, raakt ze totaal in extase.
 

Geen opmerkingen: