vrijdag 25 juli 2014

Kringloop #30

Het is een druilerige ochtend geweest, dus toen het weer opknapte gingen we maar weer eens fietsen. Het logeetje wil vooral 1 ding en dat is fietsen, nou doe ik de boodschappen altijd al op de fiets dus dat komt goed uit.

Kringwinkel
Het werd een rondje - welkoop, kringloopwinkel en bibliotheek. Voor ik goed en wel de legpuzzels had bekeken wees de jongedame al de juiste puzzel aan - een dwaas kijkende kitten tussen Engelse rozen. Daarna maakte ik mijn standaard rondje, bij de breispullen viel het tegen, alhoewel daar 2 bolletjes oranje pluisgaren in mijn mandje sprongen. De logee, die nog nooit een kringloopwinkel van binnen had gezien noemde het steeds een kringwinkel.

Kinderlogica
Volgens haar kon je er maar beter niet met een vriendin naar toe gaan, stel je voor dat je allebei hetzelfde zou willen hebben terwijl er maar 1 van was ?
 

Geen opmerkingen: