zaterdag 31 januari 2015

Ontzet

Toen mijn nichtje hier logeerde en een spelletje wilde spelen, dacht ik aan rummikub. In de kast vond ik van alles, maar ik kwam er tot mijn ontzetting achter dat we geen rummikub in huis hebben.

Budget
Ik bedacht me dat ik nog een enveloppe met verjaardagsgeld had, kan ik mooi rummikub voor kopen. Surfend op internet zag ik dat alleen de reisversie binnen het budget viel, dus eerst maar verder kijken. Op onze shop expeditie kwamen we langs een speelgoedzaak, even kijken, bovenverdieping, alleen de grote dure uitvoeringen & luide stampende muziek - snel weer naar buiten. Volgende winkel, even kijken, bovenverdieping, twee uitvoeringen. De slechtzienden uitvoering, die ik eigenlijk wilde, was in de aanbieding en binnen het budget - ik kon mijn geluk niet op.
 
 

Geen opmerkingen: