maandag 26 januari 2015

Voorraadkast

Mijn ouders hebben de oorlog meegemaakt en dat was thuis altijd te merken, koffie, T & suiker werden altijd groot ingeslagen. Je weet maar nooit, straks komen de Russen. Die gewoonte heb ik mezelf helemaal moeten ontwennen, ik heb een min of meer normale voorraad levensmiddelen in huis.

THT
Maar in mijn keukenkastjes liggen toch dingen, die over de datum raken. Toen de Duitse supermarkt binnen mijn bereik kwam sloeg ik steeds puddingpoeder in, maar hoeveel pudding kan een mens eten ? Wij eten meestal fruit na het eten en het puddingpoeder ligt dus te verkommeren.

Vakantie
In de winter heeft Hubby G altijd minstens 1 week vrij zodat de winterklussen gedaan kunnen worden. Ik besluit om deze week tot vakantie te promoveren, inclusief pudding na het eten. Iemand zin in een stukje eend ?

Geen opmerkingen: