donderdag 12 juni 2014

Odin 2014 #24

De eerste fruittas van dit jaar en volgens mij precies op tijd, de moestuin begint zijn vruchten af te werpen. We hebben al af en toe asperges, we hebben al voor het eerst doperwtjes gegeten en er is sla in overvloed.

Aardbeien
Ik ben zo blij dat er geen aardbeien in de tas zitten, we hebben zelf aardbeien en ze komen me ondertussen de neus uit. In de tas zitten jonagolds, mijn minst favoriet appelsoort, sinaasappels, een mij totaal onbekend soort peren (Kaiser Alexander) en een meloen.
De meloen is voor mij, hubby G lust alles, maar meloen smaakt volgens hem nergens naar. Ondanks dat zal hij niets tekort komen, want onze frambozen zijn rijp en de kersen en aalbessen komen al aardig op kleur. Meloen met ham, meloen met rode bessen, meloen met port - hmm, lekkur.

Geen opmerkingen: