zondag 17 juli 2016

Benauwd

Na zo'n dag als gisteren heb ik het altijd een beetje benauwd, hoe hangt de vlag er vandaag bij. Als ze langdurig een pesthumeur heeft is ze simpelweg niet te harden en ze is geen kleuter waartegen je kunt zeggen dat ze zich maar even in de zandbak moet gaan zitten misdragen.

Koffie
We gaan met de zelfgebakken koekjes op koffievisite bij mijn schoonouders, we zitten in de serre buiten-binnen zoals ik dat noem. Je kunt om je heen kijken, de tuin zien en als het regent word je niet nat. Mijn moeder draait een bepaald stukje plaat af, ik probeer ondertussen de slimme telefoon van mijn schoonvader te temmen. Tegen de middag gaan we weer terug om een boterhammetje te eten. 

Middag
Een heerlijke zomerdag en we zitten dus veel buiten, mijn moeder sukkelt af en toe weg en als ze niet zit te tukken meldt ze dat ze wel daarheen wil waar ze gisteren was. Ik zeg niet dat het eergisteren was, ik zeg dat dat morgen weer kan. Het is heel apart meestal onthoudt ze alleen maar negatieve dingen, maar de dagopvang waar ze erg van geniet blijft ook plakken. Nog 1 nachtje slapen.
 

Geen opmerkingen: