dinsdag 13 mei 2014

Drama

Er moet een nieuwe camera aangeschaft worden, wat een drama. Mijn trouwe DOA geeft steeds vaker een storing. Afgelopen week liep ik een dramatisch mooie foto mis van een halfronde dubbele regenboog. Het is net als met een auto, als je de sleutel omdraait moet hij starten.

De keuze
De keuze is reuze, ik wil er niet op achteruit gaan en wil dus geen echte beginnerscamera. Maar als je camera zo oud is als de mijne, is haast iedere camera een vooruitgang. Ondertussen heb ik al de halve ochtend achter de computer doorgebracht met het maken van een lijstje. Ik heb uiteindelijk een knoop doorgehakt en bedacht welke camera het gaat worden. En dan begint het gezeur, deze lens of die, een zonnekap erbij, wel of geen nieuw uv-filter, welke geheugenkaart ? Ik bel uiteindelijk hubby G. voor overleg, die biedt aan een collega te verhoren, prima. Ik neem weer even een beetje afstand, niet te veel want het is hoogste tijd voor een andere camera.

Pod
Ik kijk nog even halfslachtig naar de statieven van Joby. Een soort kers op de taart, nou ja een statief dat kan er vast ook nog wel bij.

Geen opmerkingen: